czwartek, 3 grudnia 2015

Hair / dbanie o moje wlosy

5.!

Witam :-)
Moja kolejna notka będzie na temat dbania o moje włosy  które , przeszły efekt podciecia i rozjasnienia z zniszczeniem włosów przez nieudolna koleżankę która, uczyła się na fryzjera ( nie ma jak zaufać znajomym ). Niestety efekt był taki że musiałam ściac włosy na tak zwanego prawie chłopca . Na poniższym zdjęciu długość , przed błędem życiowym .



Obecna moja długość


 . Zatem do pielęgnacji włosów używam odżywkę sayoss Total repair według mnie jest najlepsza. Bardzo szybko zregenerowala mi włosy które w tamtym czasie sporo dorosły  Odżywkę stosuje dwa razy w tygodniu




. Do odżywki również raz w tygodniu stosuje olej rycynowy .


Wszystkie te zabiegi mega odzywily i poprawiły włosy . Poza tym zrezygnowałam z szuszarki , prostownicy , farbowania schodze do naturalnego koloru , a gdy potrzebuje szuszarki , prostownicy stosuje spray do ochronny włosów.



Dlatego od tamtych złych wspomnień , zaczęłam dbać o włosy . A wy drogie wlosomaniaczki czego używacie , polecacie ?  Czekam na opinie i sprawdzone produkty :) . Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Sliczne wloski ; )

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham krotkie wlosy! <3 xxx

    Zapraszam do mnie <3 -----------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń