wtorek, 1 grudnia 2015

Haul zakupowy Autumn 2015/2016

2.!

Część ...


W dzisiejszej notce przedstawię wam, mój haul zakupowy na nadchodzącą zimę 2015/2016 .


W tym tygodniu wybrałam się na zakupy . Oczywiście nie jest tego dużo , kupiłam sobie najpotrzebniejsze rzeczy.


Więc zaczynamy .
Pierwsza rzeczą jaką zakupiłam jest zimowa bordowa parka to był mój must have na zimę . Trzeba było się zaopatrzyć .


Jakość zdjęcia nie powala ponieważ robione telefonem. Do parki mamy dodatkowe odpinane futerko przy kapturze.

Cena - 250 .-  w sklepie w moim mieście.

Kolejna rzeczą jaką chciałam przedstawić w moim must havie na zimę jest dłuższy sweterek , oczywiście  bardzo ciepły na zimowo/jesienne wieczory .


Cena 60.- sklep w moim mieście .

Następnym zakupowym haustem są dwie bluzy które bardzo mi się spodobały ponieważ uwielbiam wszelkiego rodzaju bluzy ,których mam więcej niż swetrów
Szara nieco grubsza i cieplejsza
                             oraz
Z motywami kwiatowymi nieco ciensza .
Oby dwie bluzy zakupione w Sinsay .
Szara sinsay -40.-
Z motywem kwiatowym -40 .-

Dodatkowo do mojego zakupowego szaleństwa zaopatrzylam się w dwie pary spodni , które są megaaa wygodne i podkreślają dobrze sylwetkę . A to jest najważniejsze .

 
Pierwsze zakupione w C&A -27.90 .- w promocji a drugie miejscowy butik za 60.- 

Ostatnia już rzeczą jaką chciałam pokazać i zakończyć moje wypociny jest komin / szal w cudne pastelowe kolory z motywem kwiatowym . 
Zakupiony w sklepie C&A za 40.- 

Być może coś się stanie waszą inspiracją na nadchodzącą zimę 2015/2016 . 🎁👗

Pozdrawiam 💕

1 komentarz: