sobota, 5 grudnia 2015

My cosmetic / Moja kosmetyczka

6.!


Hej w dzisiejszej notce chciałam wam przedstawić kosmetyki których używam na codzień . Nie ma tego dużo , tylko najpotrzebniejsze rzeczy według mnie nie jestem typem osoby która na codzień robi mocny i wyrazisty makijaż. Więc zaczynamy :

1. Podkład Maybelline affinitone , Natural Rose .




2. Puder w kamieniu również z Maybelline i również z serii Affinitone , odcień Natural Rose .



3. Tusz do rzęs Maybelline , colossal volume.




4. Perfumy Addidas , Natural vitality fioletowe moje ulubione . 

5. Perfumy nike 
Azure 

6.Krem do rąk Nivea 


7. Regenerum serum do rąk ( na obecną porę roku ) 


8. Pomadka ochronna Nivea Classic .


9. Mleczko do demakijażu oczywiście na noc  Ziaja ogorkowe.




Wszystkie produkty zakupione w Rossmanie . Ewentualne ceny podam w komentarzu , co sądzicie o powyższych kosmetykach czekam na opinie . 

Pozdrawiam :) 

2 komentarze:

  1. Używałam tego podkładu i nie sprawdził się u mnie :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz z Maybellinne jeden z najlepszych :)
    zapraszam do siebie
    http://mietowaniepoprawnamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń