środa, 2 grudnia 2015

Socks / zakolanowki

Hej .!

Dzisiejsza notka będzie na temat zakolanówek . Czy według was to must have tej zimy ?




Ostatnio bardzo często
można spotkać ten dodatek w sieciowkach  a nawet zwyczajnym supermarkecie .





Według mnie zakolanowki to bardzo dziewczecy jak i kobiecy dodatek do outfitu. Kiedy zrobiły się modne byłam sceptycznie do nich nastawiona . Szczerze powiedziawszy dopiero w tym , roku odwazylam się zakupić zakolanowki . Obecnie mam , dwie pary i jestem bardzo zadowolona.  Zatem co sądzicie na ten temat jest to według was "must have ". ?
Zakladacie/posiadacie jakieś ?
I czy według was jest to hit czy kit ?

Czekam na wasze opinie
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Te bordowe śliczne, najbardziej mi przypadły do gustu *.*!
    Bardzo lubię nosić moje zakolanówki, chociaż mam tylko 1 parę to fajnie niektóre stylizacje "ożywiają" tak to ujmę xd
    Moim must have tej zimy jest chyba ciepły kocyk i kubek z czymś ciepłym :D
    Obserwujemy? :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sama posiadam dwie pary . Zakolanowki , ciepła herbata , Książka i koc . Idealne wieczory

      Usuń