niedziela, 24 stycznia 2016

12.! Tatoo/Tatuaze




Część .!


Długo mnie nie było ale znalazłam chwilę czasu by wyskrobac notkę . Dzisiejsza notka będzie na temat tatuażu.

Osobiście tatuaże dla mnie to coś co mi się podoba , chciałabym mieć , prawdopodobnie jak się przełamie zrobię we wakacje . Czego się boję ?
Ze zrobię wzór którego mogę później żałować. Bólu nie wiem ale to mnie najbardziej przeraża . Panicznie się boję dotknięcia maszynki do skóry .

Co mi się podoba ?

Ozdobienie ciała , niektóre tatuaże wyglądają kobieco i zmysłowo . I like it <3 Wiele posiadaczy tego typu ozdób robi je by wyrazić siebie , by uwiecznić to co przeszli w życiu .

Dlatego też chce mieć coś co będzie ważne , a nie coś co nie będzie przemyślane bo mi się tak podoba .


A wy drodzy czytelnicy posiadacie tatuaż , czy bolało was wykonanie . Czekam na opinie i zachęcam do odwiedzania ponownie .


Pozdrawiam .!


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz