środa, 13 stycznia 2016

Dieta/odchudzanie

11.!


Witajcie po tak długiej przerwie niestety jestem zapracowana i ciężko z czasem. W końcu po długiej nieobecności postanowiłam coś wyskrobac . Dzisiejszy post będzie na temat diety / odchudzania . W bardzo krótkim czasie przybyło mi na wadze 12 kilo. Na początku myślałam że to problemy z tarczyca , zapisałam się do Endokrynologa , po wizycie okazało się ze tarczycy nie mam ale muszę przejść na dietę i zaczoc ćwiczyć . Więc zaczynamy pomyslalam , drugi dzien jem 5 małych posiłków , bynajmniej się staram bo nieraz w pracy nie ma opcji i ćwiczę skalpel z Chodakowska na początek . Powiedziało się a to i trzeba powiedzieć b i dac trzeba radę . W między czasie będę starała się pisać o swojej metamorfozie na dzień dzisiejszy to jestem grubaskiem .







A wy jak macie też problemy z wagą i odchudzaniem , zaczeliscie ćwiczenia , dietę itp
 Pozdrawiam i zachęcam do komentowania .

1 komentarz:

  1. Hejka :) Bardzo podoba mi się twój blog :) Przeczytałam wszystkie wpisy i twój styl pisania też mi się bardzo podoba! Ja też mam swojego bloga ale dopiero zaczynam go prowadzić i jeszcze nie bardzo umiem tak pisać, wiec fajnie by było gdybyś czasem napisała mi jakiś komentarz ze wskazówkami :D Dodaje do ulubionych!! Zapraszam do mnie https://girlishsite.wordpress.com/
    PS. Oj, jakim tam grubaskiem wcale nie :) Ale faktycznie, Chodakowska najlepsza, też z nią ćwiczę!

    OdpowiedzUsuń