środa, 27 stycznia 2016

Friends men&women - 6 years / Przyjazn mezczyzny i kobiety 6 rok .

13.!


Hej .

Dzisiaj na moim blogu publikacja postu o numerze 13.
Czy pechowy ? Raczej nie  ...

Dzisiejszy post pisze na spotanie . O czym będzie , o przyjaźni .

Tak o przyjaźni otóż dziś mija 6 lat.


Kim jest przyjaciel ?

Mój przyjaciel , tak bo to chłopak jest darem od losu . Wie o mnie wszystko , często nie zgadza się z moimi wyborami , zawsze służy mi pomocna dłonią . Mimo wielu kłótni zawsze o mnie pamięta .

 

Nie ma to jak szczerość .! 


Dlaczego o tym piszę , to dzięki niemu żyje gdy wpakowalam się w poważne kłopoty . 
Wielu z was pewnie twierdzi że taka przyjaźń nie istnieje , że ktoś się zakocha . U nas było to tak że fakt zakochalismy się , byliśmy w związku .Sprobowalismy i wiecie nie żalowalismy tego nigdy . 

Śmiejemy się z tego nawet ze w przyszłości jak nikt sobie życia nie ułoży to razem założymy rodzinę . 
Być z kimś po kim wiesz czego się spodziewasz , akceptujecie siebie , wiecie o sobie wszystko a jednak nie nudzi wam się . To coś pięknego!!!


Czy jesteśmy zazdrosni o nowe miłości nasze ? 

Otóż nie i często doradzamy sobie , martwimy się , wspieramy , odradzamy , klocimy,godzimy, opiekujemy się , odwiedzamy , utrzymujemy kontakt 



Dziękuję mój przyjacielu za 6 rok przyjaźni , pomimo burz <3

Kocham Cię K




A wy drodzy czytelnicy mieliście, macie taką przyjaźń ?.


Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz