niedziela, 31 stycznia 2016

Wlosy po olejowaniu, 2 miesiace pozniej .

14.!


Hej

Dzisiejsza notka będzie na temat włosów. Jak wspominałam ,prawie dwa miesiące temu zaczęłam dbac o włosy.
Regularnie stosuje odżywkę i olej rycynowy.

Przez ten okres włosy mi się wzmocnily, mniej wypadają, łatwiej się rozczesuja , stały się grubsze, olejek rycynowy dodatkowo mi je przyciemnil, oraz moim zdaniem sporo urosły . Ponieważ moje włosy strasznie wolno rosły, teraz mam wrażenie że rosną jak szalone ... :)





Dwa zdjęcia wyżej przedstawiają moją długość dwa miesiące temu .



Obecna moja długość .


Oraz zdjęcie z przed roku.
Tamtejsza długość włosów .

Moim zdaniem długość włosów zbliżona jaka mam teraz i miałam wcześniej.


A wam szybko włosy rosną i czekam na komentarze .

Pozdrawiam .! :) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz